17 år.

Första Februari idag och jag är nu 17 år.

Har typ inte hunnit skriva något i helgen,har haft fullt upp hela tiden känns det som så ska försöka ta igen lite nu.

Ja i fredags så fyllde jag ju 17 så hade ganska fullt upp med gäster hela kvällen, redan när jag kom hem från praoen så var min moster o hennes familj där + mormor o morfar + Jennifer som jag mött på vägen hem. Sen kom det bara fler och fler släktingar, någon gång efter 8 kom typ några av vännerna. Det var typ, Jennifer,Emil,Sara, Nicklas,Frida och Clara och Jossa som var där. Det var trevligt sen drog de sista typ strax innan 12.
Jag och Nicklas satt typ och kollade på någon film, somnade inte före kl 3 iaf..
Sov typ skit dåligt den natten så var jävligt grinig på lördagen,började typ grina för att jag inte hittade mina mjukisbyxor! hahaha.
Sen drog nicklas hem typ 20 i 4 så då började jag göra mig i ordning för att dra till Jossa. Kom dit vid 5 nån gång och vi började göra i ordning maten, Emily och Madde kom inte så det blev bara jag Emett och J igen. Vi käkade typ tacos och sen gino som efterätt. Sen såg vi rest stop, skit skum film men ändå rätt bra, och sedan miss secret agent 2. Drog hem vid 12 nångång.
Sen idag har jag bara jobbat, sku typ ut och köra skoter me nätt ikvl men det blir typ inte av verkar det som.

Allt som allt har väl helgen varit helt ok, spec lördan. Någon som gjort något roligt i helgen?


17 år i staden där jag växte upp och så,
märker du hur fort det går?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0