Can you take me there?

Ååh vad less jag är,jag vill flytta nu!

Var som sagt hemma idag,träffade Jennifär och yavve ett tag sedan emil och nicklas. Jag och emil drog hem till mig och såg på joey. Vi ska tydligen se alla oceans på lördag,dom lär ju ska suga!
Ska försöka ta mig i kragen och duscha snart och sen måste jag verkligen städa.
Orkar verkligen inte,är så jävla less på allting orkar typ ingenting vill bara lägga mig i sängen och stanna där.

Juste vi var några stycken och såg När stjärnorna lyser i taket igår,den var faktiskt bra.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja jag tycker också att vi ska ses :D Säg ba när och var bebe! hahaha :D Kan typ när somhellst nästan!.



haha vad var oddsen att ni satt på samma rad som oss på bion?? Synd bara att du satt längst bort.!



2009-02-05 @ 17:03:13
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: Anonym

i can take you there! i promises

2009-02-05 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0