Dags för rond 2?

Vaknar upp efter att ha blivit knockad i första ronden,som kanske bara pågått i några minuter, men som känns bra mycket längre, öm i kropp och knopp smyger jag ut och ska sno lite frukt, små hungrig som jag är eftersom att middagens ynkliga försök till att mätta mig hunger åter igen misslyckades pga en stor dum kluns.
Klunsen är som tur var inte kvar när jag smyger ut,så jag kan i lugn och ro skära upp min kära ananas utan att behöva oroa mig för att rond 2 ska börja inom någon snar framtid. Skönt. Klunsen kommer inte tillbaka för om en stund till så jag kan pusta ut i en timme eller så.

Fastän jag legad knockad i säkert 40 min så känner jag mig sjukt utmattad och trött,dags att ladda upp nya krafter med frukt och Skins tror jag.Som sagt, jag har blivit en fruktfantast. Käkar typ frukt varje dag,bara exotiska frukter också typ, Yummie!

Ananas måste lätt vara det godaste som finns!

&

Skins är skumt men suveränt!

Hedda!

Kommentarer
Postat av: fridis

fattar nada av ditt inlägg.... men vem kan det inte ha varit som fick dig tycka om ananas inte?! JO det måste ha varit jag:O

2009-02-23 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0