du är en kisstrosa!

Okej,är liite lugnare nu,heh. Fortfarande pisst menmen.. Är sjukt hungrig iaf,fick typ damp vid middan,på både päronen,bror och maten,jävla bajskotletter som bara jävlas, haha. Orkade inte äta,orkade int sitta kvar. Blev ingen lunch idag heller för mina älskade vänner är typ rik allihopa så dom ville käka i cafeterian igen,men själv har man inte råd,fattikuk som man är så jag fick skippa idag.
Orkar inte gå ut heller så jag får leva på mariekex idag typ! höhö.

Skulle ha stannat hemma idag också,ba kasst på skolan anywaay. Nästan iaf,fatta hur sjuukt mycket magmuskler jag kommer att  ha fått efter dom här 3 åren om det fortsätter så här,vi 5 har alltid as roligt på skolan,skrattar sönder typ. Har fortfarande ont i magen efter idag! Förstår inte hur vi ska klara de här 3 åren tsm bruds. haha.

Funderar på att gå och lägga mig snart,skulle se Skins men megavideo jävlas bara så det sket sig.
Party i bodbyn på lördag för er som är intresserade. KOM annars blire väl ba film kväll o chilla lr något.

Kommentarer
Postat av: linn

NEEEEJ! VARFÖR JUST LÖRDAG! KUK SATANS JÄVLA SKIIIT!!!

Hoppas festen på teg är på fredag... annars måste jag dissa nått av dom. Men aa, taggar ändå å träffa er människor juuuu :D

2009-02-18 @ 19:57:15
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0