gul,rund,stor och väldigt varm.

Hejhej,
Ligger i sängen och käkar asgoda nougatkakor som farmor bakade åt mig när jag fyllde år och ser givetvis på greek!
Blir arg som et biiii snart,mitt internet suger röövhål,det är hur segt som helst och eftersom jag inte lyckats ladda hem nå fler avsnitt så brukar jag se på Projekt Free TV meen det laddar as segt idag.

Det blev inte något matte prov idag,det blev, flyttat till imorgon istl. Borde ha varit hemma och pluggat satan men neeej jag har varit hos Nätt nästan hela kvällen. Färgade håret ikvl, det blev rött igen, färgen hade bleknat så mkt och jag vill typ ha knallrött. Skare va så skare va!
Tror det här var blev sista gången jag färgar rött för ett tag, när färgen börjar försvinna ska jag färga tillbaka mitt svarta hår igen, lr det blir blå-svart! hehe.
Fick även min present av nättisch idag. Tack Nettan!

Det har varit skitfint väder idag också,blev as sur över att måsta vara instäng i en bajsskola när det är skitfint väder ute och man borde vara ute och köra skoter i stället...
Ja jag,Emily,madde o J och Emett som var åskådare,hade iaf kul i stora snöhögen efter gympan.

Nu blire meeera greek!
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0