Honey i want Cola but you're Cola light.

Så mycket för att lägga sig tidigt ikvl..
jag ska inte se serier,jag fastnar bara för dom och kan inte göra något annat än titta på dom hela dagarna.
Not good!

Btw,anansjuice måste bara vara det godaste som finns,jar har typ druckit upp 2 sånna där paket helt själv typ! haha.

Sweeet Dude!

Jag har blivit världens skofreak! Både klackisar och sneakers,ge miiig!
Jag vill ha sommar,pengar och skitsnygga skor! Spec ett par är jag ute efter i sommar hittar dock inte någon bild,är lite svårt att förklara men typ en blandning av pumps&sneakers fast med kilklack! Awesome!
Sen måste jag ha ett par fräna adidas skor också,då blir jaf en komplett adidasbrud.
Ge mig sommar nnu!

Allt från www.staydirt.se

Nicklas jag tycker faktiskt att det är dags att du ger mig din MetalMulisha tröja nu,på tiden nu va?

Jag är ju typ 1000ggr snyggare i den,right?

nu ska jag se klart Oth sen sova!
Hedda!

No matter if you cry
I dont care if you would die
so fuck yourself you bitch cause you're the glitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0