ja som sitt på deeeegen nu..!

Ja jag kom typ hem för ett tag sedan, har varit på PREI, fick cash idag, 740 spänn,inte dåligt! + massa pengar som jag fick när jag fyllde år så jag är näst intill rik nu ju!

Jag har även glömt berätta en grej, har snackat med mor och far nu,eller ett ttag sedan nu men..
Jag ska typ "flytta" till stugan, eller jag ska börja bo där på helgerna till att börja med, eftersom det är snö nu så gåre int o ta sig till busshållsplatsen från stugan så kan ej bo där på veckorna pga skolan,men vi får väl se hure blir senare.
Känns ganska skönt, är så satans less på allting vill ba bort härifrån nu, hemma,umeå allt bara. Så det känns brabra..

Ska på bio imorrn, fick biobiljetter av Annika&Lasse men sista dagen är i morrn. Jag och min bror skulle egentligen gått men han ville inte så ska gå med Emil & Frida. Awsome!
Skulle ha gått på bio på fredag också med Clara & Frida,men Clara kan inte för hon har skadat sig, så det söög!
Får se vad det blir i stället,kanske drar på bio ändå fast med någon annan då, jag får helt enkelt gå med Clara någon annan dag.
På lördag ska jag iaf vara med Emil,obestämda planer än så länge så det väntar att se..



Tack, jag ville bara veta.




Nu ska jag sova,
Heddaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0