Kock mitt framtida yrke?

Shohoo, något väldigt sällsynt hände dag,jag fick ett av mina infall och bestämde att jag skulle laga middag.
Piroger stod på menyn, hade tänkt att Nicklas skulle hjälpa mig men hav svek,as usual... Så jag fick göra mina piroger själv, helvete vad bbra jag är måste jag bara säga, dom blev awesome!


Okej,dom här ser typ mobbade ut men första plåten såg MKT godare ut!


En dag kvar sedan lov, äntligen! Venne var det blir i helgen,har iaf int utegångsförbud länge,skoent! Skolan imorrn lär ju suga balle iaf, fast vi slutar tio i 2 vilket e ganska nice. Blir nog o gå på stan ett tag imorgon,på kvällen har jag ingen aning om vad som händer, hela helgen är typ faktiskt oplanerad. Imorrn blire dock att hålla sig borta från hemmet,hittar jag int på något så får jag väl var aute och gå till kl 1. Päronen ska typ ha främmade och det brukar alltid sluta så jätte great men vi får väl se. 
Något väldigt wierd hände igår btw,fittan var faktiskt trevligt igår,dock bara lite men ändå! haha

Lite pics from school.



Snart kommer FRIDOOOLF!
                                                                

Kommentarer
Postat av: Linn

SNYGG emma!

2009-02-27 @ 12:01:35
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0