m&m's and oth!

Har just kommit in,har varit ute och gått i typ 2 timmar nu,tidsfördriv. Klarade inte av att vara kvar inne så stack ut ett tag,
Blää,orkar inte,vet att jag förhoppningsvis kmr klara det här,jag måste,men samtidigt har jag ingen aning om hur ja ska orka det. typ psykbryyyt.

Var hos tandläkarn idag,tror jag ska döda honom med. Fick borra idag iaf,han var ju säämst! Har skitont nu,kan typ inte äta någtonting. As drygt. Admin prov idag också,lär ju ska ha gått skit iaf.

Jag slutar 12 imorgon,känns det dåååligt skönt kanske! Ska dra ner på stan ett tag och checka en present till Marina,sen kaanske jag drar hem till Nicklas och väntar på att mami ska sluta så vi kan fara på strömpilen. Får se om Nicklas har hunnit sluta då kanske han följer med mig hem på dirren?
På lördag vette fan hure blir,venne om dom hyrt byastugan lr inte än,vet inte om jag ska dit,beror på vilka som kommer + att jag har fått ett annat förslag på något att göra på lördag, Linn frågade om jag ville hänga med på teg med hon,Vickan,Emma och några fler av hennes klasskompisar. Lät ändå lite nice.

Nu ska jag se one three hill och lägga mig i sängen,dricka te och försöka äta m&m's iaf.
Ciao!


Måste typ vara godast i världen,yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0