sista droppen innan bägaren rinner över?

Ursch,måste gå till skolan imorrn,vill verkligen inteee. Jag som hade varit så duktig 3 veckor utan fråvaro typ,okej bara från stödet men det gills inte! Jag är inte gjord för skola.
Prov i administration på torsdag,lär ju gå bajs, har för mig att det var något mer men minns int vad det var. Jag hr bra koll va?
Drog in till stan ett tag idag,det var ändå skönt att komma ut lite. Fick inte tag på något snus,bajsBerit, drog till Nicklas,såg film, sov mestadels. Glömde totalt bort att jag sku klippa honom,korven har klippt sig sj och det blev verkligen "gulligt" skulle fixa till det men får göra det på torsdag istl.



Har som sagt börjat se Skins igen,bra men skum serie.Geeken är soet.
Är verkligen dödsless nu,försöker intala mig själv att det kmr gå bra,att härda och att sluta älta.
Det är en sak jag verkligen måste lära mig, att sluta älta saker och ting, är typ världsbäst på det,borde typ få ett pris lr något. Och sluta vara nyfiken,sjukt vad nyfiken jag kan vara,måste typ veta allt annars drivs jag till vansinne. Bra eller dåliga saker, det spelar ingen rollt,just tell me!

Nej nu ska jag se ett sista avnitt av Skins sen sova innan jag avlider.
Btw,jag och F har bestäms oss för att gå och bli värsta gangstas, typ agera ut totalt,värre än vad som är vanligt,gå och bli världens rebeller eller något. Då blir nog mor min glad.




Fuck you all good night,
I'll be just fine.




Psst,du, ja du! jag försökte faktiskt men det var upptaget.
Later dude.
Hedda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0