Ska man skratta eller gråta?

Du är patetisk, hon är patetisk, jag är patetisk. Alla är patetiska.

I en värld full av fåglar så är du en fisk,en ensam liten fisk som simmar omkring i havet och alla är ute efter dig. Du är den enda fisken kvar i havet,bara några små räkor kvar, men det är dig alla fåglarna vill ha. Du kan fortsätta simma,runt runt men du kommer ändå aldig ifrån dom,alltid är det någon fågel som nafsar efter dig.


Håller på att göra klart mitt svenska arbete,halva är klart iaf,går trögt med andra delen bara. Måste även göra förhör i admin fick jag reda på idag,och det ska göras på torsdag,lär ju inte ska gå sådär jätte bra men wish me luck!

Nu äre skins som gäller sedan ska jag däcka i min säng.

Sid från skins sjunger Wild World,as skön vill jag lova!
http://www.youtube.com/watch?v=edE3cEhM0Mg

Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0