stupify

Stället är ungefär likadant som att visstas i ett stort svart hål, ett litet mörkt ställe med slingriga gångar och efter varje krok verkar det som att det bara blir mörkare och värre och värre. Vissa stunder finns den några strimmor av ljus,och då är det bra,skönt. Annars är det bara ett jobbigt tomt hål.
Intrasslad i ett nät där man inte har något annat val än att stanna kvar och härda.

Varför ens vara med någon som man inte går ihop med,är det kanske bättre att fara bort,och träffas någon gång då och då,kanske blir det bättre,kanske är det då bra varje gång man träffas då istl för att allt bara ska vara så besvärligt?
För mig är du som en banan där 3/4 är ruttna.



Ja den dag har ju inte varit den bästa iaf,börjar kasst redan på bussen påväg till skolan då man får ett skitigt samtal av en bajsig person. Det dåliga fotsätter på bara andra lektionen då vi har matte,säger typ allt. För en gångs skull försöker jag testa något nytt,försöker vara trevlig mot fittan men int fan så får man något tillbaka,bara otrevlig och fittig som vanligt. Sedan var det gröt till lunch och efterosm att jag är laktosintolerant så har jag gått runt och haft ont i magen resten av dagen, inte blire bra när man får sluta heller eftersom att man då måste gruva sig för att komma hem.


Ja, jag har bara sett sliten o jävlig ut idag.

Det verkar som att det tydligen inte ger något med att ens försöka skärpa sig när det gäller någonting,varför ens försöka när man inte får någonting tillbaka. Är så sjukt less på att behöva bli anklagad och få skuld för någonting som inte ens är mitt fel..

Bleh på er bara!

Skins väntar, hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0