such a greek geek.

Har typ sett 5 avsnitt av greek ikvl. är typ världens greek nörd.

Kunde ha varit ledig imorrn men snäll som jag är så stannar jag kvar med J imorrn på skolan medans E & M är lediga.
Funderar på att ta ut kompdagen innan lovet lr något sånt.
Imorgon ska vi även lämna in våra individuella val, jag valde psykologi A, manligt - mänskligt, film foto & text, söka jobb & astronomi, men jag är as osäker på om jag ska ta astronomi lr massage så har världens beslutsångest. dom andra tog massage, vill typ ta det men också astronomi, men på astronomin vare skitkass förklaring så venne rikigt vad kursen innebär och exakt vad det är man kommer att få lära sig. Tycker att astronomi är intressant osv men är rädd att det kommer att bli för tråkigt, önskar att jag kunde få tag i läraren som ska hålla i kursen så man fick höra bättre om vad kursen innebär.



HotNess

Okej,alla hjärtans dag är bara om 2 dagar nu. Någon som ska göra något speciellt?
Själv så verkar det som att mina planer inte kommer att bli av. Skulle typ bli en "romantisk" kväll men det uppstod några problem så det blir inte av. Är lite besviken men får iaf va med tjockisboink.
Antar att man inte ska ha alltför höga förhoppningar,vilket jag borde lärt mig vid det här laget. Visst jag tycker typ ändå att alla hjärtans dag är smått överskattad och så men det hade ändå varit kul att göra något lite speciellt för en gångs skull.
Men det blir säkert greeat iaf, typ mysa på hemma bara.

Nu ska jag se ett sista avsnitt av Greek sedan blire att sova.
GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

EMMA! VETDU vad vi har glömt!? ATT SES I VECKAN :O

jag total glömde :O

2009-02-13 @ 23:58:11
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: linn

ja! FAN va kul å åka skoter :D De måste vi ju göra :)

2009-02-15 @ 20:25:55
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0