The fjortis gang reunion!

Första dagen tillbaka i skolan idag, önskar att proaen hade varat några veckor till. Det var dock jätte kul att träffa det s.k "fjortis ganget" igen! Det fina smeknamnet har vi fått av det andra fjortisganget i hp2. Gulligt va!
Skulle igentligen ha varit på PPU möte idag,men orkade verkligen inte,verkar iaf inte som om dom tog upp något nytt.
Har varit hos Np idag också,borde ha pluggat istl meeen det är mkt roligare o vara med honom än o räkna matte! haha

Har btw matte prov imorgon redan fick jag veta idag,lär ju ska gå åt helvete.
Jag funderar på att byta linje men vet inte till vad i så fall. Det är ju som ändå det här jag vill gå, villi bli. Bla iaf.
Men det är så jävla mkt matte, i flera olika ämnen och jag är ju som sagt sämst på matte och tro inte att jag kommer att klara av det så jag ska kolla runt lite om jag hittar något annat.


Todays hottiiee! Lr typ årets!



Nu ska jag se greek sen sooooova,är sjukt trött!!
Häddåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0