to tired to think.

Jag har typ skrattat så mkt idag så det finns inte,har fortfarande ont i magen typ!
Ja, jag och Madde var iaf bäst på pingig idag kan jag lova! haha sjukt kul var det iaf.
Vi alla har typ varit aströtta och haft världens sämsta humor hela dagen!
Tråkigt att Emett inte kmr att vara på skolan ett tag framöver,hon sku typ operera halsmandlarna idag,hoppas det gick bra!

'
Emily under pingisen!
haha, helvete vad kul det var!



Är sjukt trött nu så ska typ lägga mig i sängen, se Greek och bara dö lite grann nu, för en stund iaf.
Sen måste jag plugga satan om jag vill klara provet imorrn.
Hade ju matten idag,det gick väl inte sådär jätte bra men den här gången har jag iaf en chans att klara mig så man får väl hoppas på det bästa!







Häddaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0