2 dagar kvaar.

2 dagar kvar sedan är det lov,känns ju ganska så skönt iaf,börjar bli sjukt less på skolan.
Det blev inte kiruna på lovet ändå,men däremot så blir det skeå,får se om jag åker själv eller om jag tar med mig någon, sjukt skönt att få åka i väg!
Det blir även att ta hål i naveln på lovet,vet att jag har sagt det tidigare men mami har skjutit upp det hela tiden,men nu,nu blir det äntligen av!

Jag har även kommit på en av tatueringarna jag ska göra när jag fyller 18,en lr kanske 2 men en av dom definitivt,vad det är tänker jag inte berätta än iaf. Den kanske kommer att verka lame för vissa men den kmr iaf att betyda något, och kmr vara viktig för mig så.. Tatueringar borde vara betydelsefulla. Visst det  finns många som bara är skitsnygga osv, men jag venne,tycker mer om dom om dom står för något,eller har en historia bakom sig.
okej nu äre ju tyvär ett år kvar innan jag kan göra den menmen.

Har typ inte gjort ett skit idag,bara legat och tittat på skins,borde ha pluggat men orkar inte kommer ändå att faila imorgon så..
Bli inte chockad nu,men jag tror jag börjar sakna min bror lite grann faktiskt.

Aja nu ska jag fortsätta se Skins sen sova så,
Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0