Söndag

Frida for just hem och det är typ snöstorm ute. Det har kommit riktigt mycket snö i helgen, totally awesoome!
Jag och Frida var och körde skoter i går, höll på och köra på några renar nästan,helvete var dumma djur dom är! dom flyttar ju inte på sig dom bara kommer närmare typ.. Korkade men söta!

I fredags var jag med Np, först gick vi runt lite på stan´sen gick vi och käkade på döner.
När vi kom hem till honom så kom även Linn,Elin,Johanna Och Sofia dit. Så vi satt typ och nerda med dom sen tog vi 10 bussn hem till mig, såg lite Greek men var så satans trött så somna typ dir.

Idag ska vi typ fara och hälsa på moffa på lassa,sen blire typ och plugga satan. Har 2 prov i veckan,småföretagande och matte och båda kmr gå åt helvete! Det är typ mycket matte man ska kunna i småföretagande också så det kommer gå baajsdåligt.

Nicklas sluta tjafsa och kom hit nu!































Jag vill se en riktig tjejfilm,en sån där äckligt sliskigt söt nawig romantiskt tånårs/tjejfilm.
Nån som vet någon bra?


Hedddaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0