2 dagar kvar

Sedan äre äntligen helg igen.

Missade bussen idag med, fick lov att ta 10.30 men de va ändå nice,jag gick till ica för att träffa Jennifär,vi satt där och väntade på bussen i en och en halv timme,det var mys sen hade jag bara 2 lektioner, på gympan spelade vi golf,och jag sög verkligen! Jag träffade bollen typ 3 ggr!
Efter skolan så skulle jag jobba,det blev bara en timme typ,efter jobbet så gick jag till Nicklas eftersom han har tjatat hela veckan på mig att han vill att jag ska komma dit,och fastän jag var hur trött och slut som helst så gick jag dit ändå för att överraska honom efter att jag tidigare under dagen sagt att jag inte orkade komma. Glad blev han iaf.
Snäll var han också,fick en dosa gratis + ett par skitsnygga circa shorts som kostar typ 700 och är aldrig använda,dock sitter dom inte sådär super snyggt på mig men de skiter jag i,ska typ sy om dom lite.

Imorgon har vi info och layout prov och på fredag äre matte prov,känner verkligen inte taggen, lr imorgon läre väl gå rätt bra men matten kmr ju gå käpprätt åt helvete kan jag lova!

Jag funderar på att lägga in några bilder på alla olika färger jag har haft på mitt hår också, får se om jag får tid med det imorgon, F och hennes mamma skulle typ komma hit imorgon också,vi ska typ snacka om språk resan osv..

Just det, när jag kom hem från N så berättade mamma att hon och pappa åker till turkiet, UTAN MIG, nästa fredag och ska vara borta en hel vecka, jag brann av! hahah Ja har typ pratat hur jag vill åka dit igen huur mycket som helst också nu säger hon att dom ska åka och jag får inte följa med!
Okej jag vet,jag ska ju till Malta i 3 veckor utan dom men jag ville verkligen åka till turkland igen,det var hur härligt som heslt där!
Men nope lillaEmma får stanna hemma..



Fast ändå,att dom vågar lämna mig alone på kulturnatta,lite små fränt ändåå! hihi.

Nu ska jag sova,

GNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0