Can you tell me?You said can but you don't know.

Ligger och tittat på "He's just not that in to you" verkar rätt bra iaf!
Blev varken städning,plugg lr dusch ikvl..Datorn är farlig,sätter man sig så "wips" så är man fast resten av kvällen. Men nu, lr om ca 15 min blir det iaf dusch sen måste jag verkligen plugga,kommer faila totalt imorgon!

Tänk nu är det bara 8 st skoldagar kvar sedan äre SOMMARLOV! och om 3 veckor så drar jag och min saknade Fridolf till MALTA,taggar som fan!
Förutom Malta så har jag typ ingenting inplanerat i sommar,lr ska jobba 3 veckor och sen äre bestämt att jag ska på Visfestivalen,men annars,nada..Kanske skulle med några på dansgalan också men det beror ju som på när det är osv..
Vill verkligen åka på metaltown,någon som vill skänka pengar åt mig så jag kan åka?? (A)


Hittade en gammal goding på youtube,alltså dom här var typ mina idoler när jag var minde,hade t-shirt med dom och allt!
Dom e fan fortfarande goa!








 

Kommentarer
Postat av: maddiiiish

fyfanfyfanfyfan va jag hatar er!!!!!!!!!!!!!!!!

jag vill oxå till malta! helvette va jag saknar det! :(

2009-05-27 @ 23:15:53
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: maddiiiish

jag håller med! älskare ;D



hahah, fyfan asså. jag minns hur nervös jag var när vi skulle åka.

ni kommer ha det toppen kan jag lova! ush va det är kul! hoppas ni får en bra grupp :)

2009-05-27 @ 23:38:42
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: fridis

jaaaaa saknade emma, idag är det bara tre veckor kvar exakt till Matla!!!!!!!! TAGGAAAAAD till tusen nu!

2009-05-31 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0