Dålig uppdatering!

Jag vet Jag vet, har varit jätte dålig på att uppdatera och kmr ändå ba med skitinlägg när jag väl skriver men det har varit så mycket nu + att jag nästan inte varit hemma någonting i helgen.

Kulturnatta blev riktigt roligt ändå,lr tjaa för det mesta så hade vi ändå kul så de va nice,jag som trodde det skulle bli jätte dåligt,ack så fel jag hade,vädret var ju till och med bra!

Jag kom till Nicklas (som förövrigt fick lov att åka hem kl 10 pga farbror blå! hihi,så gåre! ) kring 3 halv 4 någongång sov där till idag,har varit så sjukt sliten idag så det finns inte,har sett ut som bajs också,så gåre när man duschar borta och inte har med sig några grejer..Håret mitt blir som en riktig riskvast, det är as drygt!

Jag och broder var och åt middag hos Mormor idag,hon bjöd på pizza,eller ja de blev kycklingtallrik för min del eftersom jag inte tycker om pizza.. Borde egentligen ha pluggat matte ikvl eftersom jag ska göra ett omprov imorgon men det blev inte av då jag var med en polare i stället, illa jag vet, jag måste verkligen skärpa mig med matten.







Imorgon efter skolan så ska klassen typ på bio, vi ska se Män som hatar kvinnor. Jag har ju redan sett den så det sög ju lite men jag behöver ju inte betala någonting och den var ju bra så då kan jag ju lika gärna gå och se den igen..
Känns dock drygt att måste gå runt på stan till kl 6,speciellt om det blir så varmt som det var idag,höll på och avlida av värmen. Jag vet vi ska inte klaga på värmen nu när det äntligen bliviti varmt men jag tål verkligen inte värme bra, jag kommer att dö i Malta!




The darkness is screaming for me and my body,
I don't know how much longer I can hold..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0