Holmön baby

Grattis Papi!

Har firat pappa idag,käkat tårta och kakor all day lång typ.. hahah nej men nästan.
Har även städat bilen,tjänat lite cash,det är alltid bra.

Och nu verkar det som att jag åker till Holmön om ca 1 timma!
Hahah Emma du är galen du!
Ska typ åka till hennes stuga,vi kommer tillbaka hit imorgon,har faktistk aldrig varit på Holmön tidigare,lr jo en gång med klassen i 6an lr ngt tror jag,fast det kmr jag inte ihåg ngt av.
Nu måst ja packa och käka om jag ska hinna med färjan!



I'm going to Holmön, so fuck you fuckers!


Ses imorgon,ha en bra kväll!

HEDDA!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :D

2009-05-22 @ 01:49:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0