I want to be great like Elvis without the tassels hire eight body guards that love to beat up assholes

Har typ just kommit hem så nu blire o göra nå käk,det blir nog spagetti och köttfärssås,mah favourite!
Ska se Supernatural också, sen måste jag verkligen röja upp i mitt rum, har inte ens tagit bort extra sängen sen Emett sov här,illa! Sen har jag prov i morgon också så måste verkligen plugga. Småföretagande,budget..Skitdrygt! Jag hatar det ämnet..
Bleh, hur ska jag hinna med allting..


Den här låten lyssnas sönder av oss bruds på skolan,riktig nerd låt, jag vet. Men den är nice ändå!



Hedda!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha gamm låten :P

svar: Jo jag har fan fullt upp... galet. Men kul! Venne om jag taggar yran... lite kanske :] ska du dit?? :)

2009-05-27 @ 22:49:37
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0