never been more lost.

Men snart påväg att hitta rätt hoppas jag.

Jag kom typ just hem ifrån Nettan,fan vad jag har saknat att vara med henne,hoppas vi börjar umgås mer nu,förut var vi med varandra jämt typ! haha,det är så härligt o vara med henne,man kan göra ingenting och det är ändå hur kul som helst. När jag gick hem så regnade det såklart. I vanliga fall hade jag säkert blivit skit pissed,men inte nu,var typ hur glad som helst när jag gick hem,satte mig i en busskur,tog en cigg,tänkte och bara njöt. Låter wierd men det var hur skönt som helst, för stunden är jag typ så olycklig men också så lycklig som jag någonsin varit känns det som. Jag är bara high on life just nu! Så lycklig och sammtidigt så olycklig,låter hel knäppt jag veet,men jag är ganska knäpp så de e inte så konstigt egentligen,det är inte ofta jag säger något och det är begripligt.

Jag har någon slags hat/kärleks relation till regn tror jag. Regn är mysigt,sena sommarkvällar och man sitter inne,spelar kort med någon och hör hur regnet smattrar mot taket. Regn är roligt och mysigt men ändå förbannat onödigt vissa ggr. Förstör håret när man äntligen lyckats få till det,förstör kläder och ibland ens planer då man ska göra ngt.
Men just idag var det bra,jag blev glad,typ harmoni och det var inte sådär äckligt kallt. Hade det här varit en sommarkväll hade man säkert dragit och badat,det är sånna här dagar det skulle varit varmt i vattnet.
Den här kvällen får mig att tänka på en annan kväll,jag och Clara satt vid en grillplats nedanför henne,satt och rökte,snackade o flummade på som vanligt när det helt plötsligt,från att ha varit soligt, blev världens oväder. Vi sket i det,ville inte gå hem så vi satte oss i ett litet ved "skyffe" där vi knappt rymdes och satt där tills det slutat regna typ. Det är ett av de bästa minnena med dig Clara.

Use Somebody


Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill,men jag vet vad som behöver göras tror jag. Jag behöver dig men vi behöver släppa taget om allt som varit för att kunna fortsätta frammåt. Det kommer inte att bli lätt,nej långt ifrån,men jag vill att det ska funka,det måste funka.
Jag älskar dig,mer än någonting annat.
Du är min andra halva.


Sov så gott alla!
Puss

Jag hoppas att du ser det här.

Kommentarer
Postat av: Clara

Direkt när jag såg början av din relation till regn, tänkte jag på dig faktiskt!det där minnet kom upp direkt för mig också. Sen kom det också fram när vi var i din stuga andra gången, kanske inte regnade, men vi låg inne hela dagen och ara myste med film och gott gott!

2009-05-09 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0