Schweppes, Ananas & M&M's

Kan det bli bättre!

Provet idag gick faktiskt hyffsat bra,lr det känndes iaf rätt så bra så nu får man väl bara hålla tummarna på att det gick bra!
Har prov imorgon också fast i Administration,känns fett drygt! Sen har jg nationella på torsdag + tandläkar tid och är också kallad till skolsystern på fredag,känns ganska stressigt just nu,har ju även en massa inlämmningsuppgifter att göra..
Måste typ följa med till stugan i helgen,eftersom att mormor inte blir nå bättre så måste morsan baka i stället för hon och då vill hon typ ha med mig. På ett sätt känns det nästan lite skönt att följa med,kanske kan ta tid att göra bort lite läxor osv + behöver nog komma bort lite nu känner jag. Fast vet att i slutändan så kmr jag ändå inte ha fått ngt gjort,kmr ba sitta o glo på tv hela dagarna så då känns det lika bra o va hemma, Tove,Nätt och Fridolf var typ sugen på o dra ihop nå brudar o partaja någonstans så vi får väl se om jag följer med lr ej.

Nu ska jag fortsätta gotta mig en stund till och se på Kärlek & Fördom,lånade den och två till filmer av mormor idag.

Hedda!


Kommentarer
Postat av: fridolf

tycker du borde hänga meed! skulle vara jätte kul.

eller så åker du iväg till din stuga, kankse skönt att komma bort ett tag också? jag vet inte riktigt vad som händer just nu eller något, men du ska veta att jag har verkligen inte glömt bort dig. finns fortfarande om du vill prata!

2009-05-05 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0