She was a Jukebox Junkie, hand on one hip

Har lyssnat på nåt slags internet möte med Ef språkresor,tyckte det bara var skit men nu längtar jag som fan! Att få komma bort från den här skithålan i 3 hela veckor känns störtskönt iaf! Jag och F lösa på gatorna i St' Julians!

Allting är typ helt kaos nu,vill inget annat än komma bort just nu känner jag..
Är så less på allt o alla, less på den här hålan jag bor i och folket jag lever med..
Jag vill bort härifrån,lämmna all skit bakom mig och bara dra härifrån,jag vill ut och resa,ut och se världen,träffa mysko,trevliga,konstiga och sköna typer.
Jag vill se saker,göra saker,uträtta saker.
Inte sitta instängt i ett skithus och göra skitsaker sen gå ut mitt skitgymnasium, tvingas jobba med ett skitjobb resten av mitt liv för att tjäna ihop pengar för att ens kunna ta mig härifrån och göra allting. Och då kommer det vara försent,då är jag fast här,säkert med en skitpojkvänn,ett skitjobb och ett skitliv.

Vet är väldigt negativ just nu,det här inlägget blev något helt annat än tänkt,ba ett skitinlägg..
Ska gå ut en sväng,deppa lite till sen ska jag ta och rycka upp mig..

Här får ni en skön låt iaf så kmr det med ngt bra i detta inlägg..

Joan Jett

<3


Hejdå fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0