Sooooligt

Har varit rätt sliten idag,dock inte alls så mkt som ja borde,har inte sovit mkt alls inatt,grät mig typ till sömns och somnade typ 3 sen vaknade jag varje halvtimme var klar vaken kl 5 typ. Fast har ändå varit hyffsat pigg,på förmiddagen iaf. Hade ju nationella,det gick ändå bra,ba en liten grej som va knepig o höra menmen..

Har varit sjukt fint väder också,nu är sommaren verkligen snart här på riktigt.Sjukt härligt.
Jag längtar som satan till sommarn nu,sommarlov och MALTA!

Har varit hos tandläkaren idag,borrat sista hålet nu, asskönt så slipper gå dit mer i år förhoppningsvis, jag hatar tandläkare! Jag är seriöst bedövad i hela munnen,det känns som att jag går omkring med en fet fläskläpp och har absolut ingen känsel alls.

Har skaffar allt som skulle fixax nu iaf sp lite gladare är jag nu!
Nu ska jag gå och hjälpa papi med matn så Hedda!


Kommentarer
Postat av: Fiaalottaaaa

Sommaren är här och solen skiner jag lutar mig tillbaka och njuter av vinet, knäpper en vers och glider ner på stranden osv :) Jag taggar sommar med dig babe!!! stugan din?supaaaaa?grillaaa??badaa?cykla någon stanns:Dhahah

2009-05-07 @ 18:56:49
Postat av: F A N C Y

Vilken fin blogg du har =) Allt väl?

2009-05-07 @ 20:26:48
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0