Söndag

Och jag är sliten som ett as..
Det var tänkt att vi skulle på ngn fest i Vännäs igår men Nettisch hade missuppfattat det så de blev o dra på ålidhem istl,det sög röv där så vi drog till kvarteret brevid där min bror och hans polers var på partaj,det sög typ där med,dom var påväg o dra vidare och just när vi kom dit så vare ngn brud som spydde i hallen,not nice.. Nettan o Jenn drog tillbaka och jag följde med bror,wozah och några till,skulle skjutsa hem några,sen drog vi till balo grillen o käka,gratis! haha Gratis är gott.. Sen for vi o hämta Nätt o J,jag och J följde med bror och wozah hem till wozah's place,vi fick sova där eftersom allt annat sket sig..


Tja kan ju inte påstå att det var speciellt värt att stanna hemma den här helgen men enligt farsan så vare tydligen lika bra att ja hade stannat hemma.

Nu ska jag göra popcorn och fortsätta lata mig och sen se på gossip typ.

Hedda!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jahaa, jag trodde du hade flyttat dit :9

2009-05-10 @ 20:10:38
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0