Söndag

Förlåt för dålig upptadering i helgen,har inte varit hemma så mycket fakiskt.

I fredags drog jag ju till Bodbyn,det var riktigt trevligt faktiskt! Vi grillade hos Yavve,drack o hade det trevligt bara.
I lördags drog jag till stan och träffade Nicklas,var hur sliten och trött som helst men vi vandrade omkring ett tag iaf,vi käkade på mias och hamburgare har nog aldrig varit så gott tror jag.
På kvällen var det tänkt att jag skulle och fira Jenka men varken Emily lr Madds skulle fara så då orkade inte jag heller, vi såg melodifestivalen med Danne och Sofia ett tag innan vi drog hem till mig. Idag har vi typ inte gjort så mkt,mest ba degat och tagit det lungt.

I veckan går jag bara 2 hela dagar,dåligt nice! ska bli as skönt sen åker ju mami o papi iväg på fredag så då blir man ensam i en vecka,ska bli skönt ändå men hade heldre följt med till Turkiet!

Nu ska jag se supernatural sen sova!
Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0