Söndag.

Har bara legat o slappat hela dagen idag,blev ingen städning orkade inte,glömde bort att plugga också vilket inte var så bra eftersom att jag har prov imorgon. Annars hare faktiskt varit en bra söndag,än så länge iaf,har en kännsla av att det strax kmr att ändras.
Såg nyss en film på tv,trea. Never been kissed tror jag den hette. Den var rätt bra faktiskt,typisk såndär tonårstjej film,älskar typ sånna,dom är mysiga när man är på lite kasst humör osv,dock rätt förutsägbara, men det är typ de flesta filmer.

Förutom proven i veckan så längtar jag faktiskt lite efter skola imorgon,lr iaf tjejorna,behöver verkligen prata med dom. haha typ min lilla terapi grupp de där, The fjortisgang!
Ne ni tjejor är bäst!


Är så sjukt less på allting,vänner,skola, allt bara! Vad som än händer så blir man bara besviken.
Orkar bara inte med någon just nu känns det som.

Aja nu ska jag plugga lite sen måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorgon.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0