Sug min icke existerande kuk.

Jossan for för en timme eller så,vi hyrde en film, gag(?) den var hyffsat bra iaf,rätt sjuk.Nej riktigt sjuk!

Mamma och pappa är typ hos mormor eller något,så fort jag blir lämnad själv så blir allt bara bajs typ,iaf så fort jag inte gör ngt,det är då allt bubblar upp igen.
Jag hatar att känna så här,ångest,paniken,ilskan, allt! Blir fan galen snart! Jag orkar snart inte mer..
Och jag vet vad du säkert tänker just nu men det skiter jag i,du vet inte hur det är, det är inte så lätt att bara vända på steken och bryta alla regler..Det är lättare sagt än gjort och det krävs oerhört stort mod för att klara det,och det har inte jag..Inte än iaf..Tror jag.
 För mig om jag bestämmer mig för att fullfölja det här , ja jag kommer att känna mig som en förädare. Jag vet att det inte riktigt är så,men det känns så oerhört fel ändå.
Jag vet att jag borde,men det känns så fel,så elakt!



Jag orkar inte med Sävar längre,jag orkar inte med er längre..
Men det är bara att klistra på ett leende på läpparna och vänta ut stormen,inte säga ett ord,bara le och låtsas vara glad. Då blir allting bra, annars är jag ju bara en argbigga,och det är ju inte så det är..Men det vet ju inte ni. Nej just det.



Nej,screw this, nu taggar jag brudarna och kulturnatta på lördag.
I'm out!


----------------------------------------------------------------------------------------







I wanna rock this joint
I wanna take this town
'Cos I light up when the sun goes down
I wanna rock this joint 
I wanna shake this place
'Cos I wanna die with a smile on my face

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: ja det har hon :(

men emmaaa... ring!

2009-05-21 @ 01:38:40
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0