helgen.

Ligger och ser någon as kass film på trean,fattar inte varför man ligger och ser en dålig film då man egentligen borde sova.
Helgen har varit riktigt trevlig,fredagen blev de nyktert iaf, jag och Emma var först hos henne vi drog ner på stan vid 11 kanske, drog runt där,träffade massa folk osv. I lördags efter att ha sovit ca 3 timmar så blev de o kliva upp 6 för att sedan dra till yran, jag kan inte påstå att vi var bästa laget där iaf..
Det var så sjukt varmt i lördags jag höll fan på att avlida när vi låg o kolla på de andras matcher,efter de blev de iaf o fara hem en snabbis,träffa mor o far som kommit hem från Turkland,sova 40 min o ta en dusch sen blev det till bara till Emma igen. När jag kom dit så var Angelica och Lina redan där och dom hade redan knäppt en öl. Det var så vart så varmt så vi satt o käka middag i bh och shorts allihopen typ. Lite senare kom Nettan och Madde, vid 11 tror jag att vi drog ner på stan,gick omkring lite och sådär,jag madde o Emma träffade en asskön brud från Lund,hon var hur härlig som helst. Jag och Emma gick hem ifrån stan till Ersboda,f ett drygt kan jag lova,var typ hemma 4.
Lägger in lite bilder imorgon kanske.



Screeeeew you!


Nu ska jag se supernatural,
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: SofiaaaH

asså jag fattar inte varför jag såg klart filmen :P fattade inget alls :P haha söööttis:D

2009-06-01 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0