You give me nothing.

Har just sett både nyaste GG & Greek avsnitten. Ba bra,dock var inte Greek avsnittet sådär jätte awesome.

Sista dagen imorgon sen äre långhelg, Papi fyller år på torsdag sedan på Fredag åker både han och mami iväg så då blir man lonly i en vecka, dock kommer jag nog inte bli så jätte ensam då Nicklas kanske ska komma och bo här.
På lördag äre ju Kulturnatta,det verkar dock inte vara så bra i år, inga super bra lr "kända" artister som ska spela och dom kompisar jag vet ska uppträda ska göra det as tidigt så kan inte komma och kolla, kändes lite smått tråkigt men lycka till iaf!
Jag och några till brudar ska vara hemma hos mig innan vi åker in till stan, det blir förfest och grillning såklart! Kommer bli as härligt,hoppas bara att det blir bra väder!

Nu ska jag se klart supernatural sen blire sängen,har ju sovmorgon imorgon,kanska se nice! + att jag missar matten för har ju tid hos skolsköterskan,känns drygt att jag ska måsta gå dit en gång i veckan men nu äre ju ba 3 veckor kvar så de blir ju inte så farligt..

GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

EMMMSSIIII!!! vi måste ses på kulturnatta :D

2009-05-20 @ 10:27:17
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0