Praktik

Ingen skola för mig på 7 veckor nu, har börjat med praktiken nu iveckan. Jag är på boom, det är väl helt okej, har inte fått göra så mkt mer än o prismärka och packa upp varor än men det kommer väl antar jag.
Jag borde egentligen ligga och sussa nu antar jag men har fastnat för en ny serie (ovanligt^) the united states of Tara heter den, den handlar om Tara som har flera personligher/alteregos typ. Det är rätt sjuk, och rätt rolig.
Kan iaf inte sluta kika än.

Juste, en fet äcklig jävla spindel har tagit över mitt rum.
Jag ligger i sängen och ser på tv när jag i ögonvrån ser en fet spindel krypa på min kudde. Jag flyger upp ur sängen och ska döda den men då hittar jag den naturligtvis inte. Jävla äckeldjur.
Så nu har jag flyttat till min brors rum(numera tv-rum). Tur att våran bäddsoffa är skön för jag återvänder inte förän rummet är spindelfritt och storstädat.
Förra gånden hann jag iaf döda spindeljäveln.
Ursch.

Nu ska jag sussa och lär drömma äckeldrömmar och äckelspindlar.
Gnatt på er folks.

Dagens bästa - Pop Feast – Galway Girl


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: hahah sweeet! Du får visa dom någon gång! :D



OOHH WIIEEE!! :D du måååste åka med scandinaviska institutet!! Dom är absolut BÄST och billigast! :D Vore så himla awesome om vi åkte samtidigt typ. För då har man någon som man känner där redan :D Caaaliiffooorrnniiiaa heeerreee we coomeee! haha :)

hade varit så jäävla kul! :D

2011-04-06 @ 10:04:04
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0