I dream about the moon, I dream about the stars, I dream about the unpossible

Idag såg jag trassel för första gången, helt ok. Dock inte så bra som folk påstått tycker jag.
Imorgon är det fredag! Jag välkomnar helgen med öppen famn, det blir nog bara en lugn helg tror jag. Möjligtvis bobyfest men får se hur de blir med det.

Jag har letat efter en "tant" hatt jätte länge och igår hittade jag en jag verkligen ville ha men då kostade den 150 jävla spänn, och  för mig som är fattig för tillfället var det inte värt pengarna. Och det var fan på myrorna. Dock köpte jag tre filmer, 15 spänn för 3 st, inte så dåligt va. Det är dock vhs, jag är typ ända personen jag känner som skulle köpa vhs filmer. Menmen, billigt är braa.

Juste, hittade spindeln idag när jag skulle byta sängkläder, den låg död på golvet. Wiho!
Sover dock i brors rum inatt igen, bäddsoffan är så jävla skön! hehe.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen o läsa lite.
Gnatt!



Foto; jag

Your my light in the dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0