väder kaos o övrigt kaos

Jag kan nog ganska säkert säga att det inte kmr bli mkt bloggande förän jag skaffar en egen dator.

Idag har de varit fullt upp hela dagen känns det som. Jobbade till 12 och skulle sedan hinna till stan till 12.30 då jag hade en tid bokad på face. När jag var klar där så fick jag för mig att jag skulle passa på och klippa mig så gick och bokade en klipptid. Kom sedan på att jag inte skulle ha råd med klippningen och min mobil hade dött så jag traskade  upp till Mor min som inte ens var där, när hon väl kom tillbaka från lunchen och gjort allt de hon skulle göra så hade jag 15 min på mig att få mig nått i magen och hinna gå tillbaka till stan. På något sätt lyckades jag hinna.

Blev faktiskt riktigt nöjd med håret, förutom att jag tog bort en ordeentlig bit av håret så blev det inte så stor förändring dock. Trodde de skulle kännas as knas o klippa så mkt. Men jag sa ju att jag skulle kapa det när det nådde rumpen.
Jag hatar att gå till frissan egentligen, blir aldrig nöjd, gillar inte småpratet och man ser förjävlig ut där man sitter med blött slickat hår i alldeles för hemsk belysning. Snacka om att självförtroendet sjunker en aning. 
Men hade en ny idag hon var awesome! Nu minns jag inte namnet men stort tack till henne iaf.
Hon räddade mitt hår!

annat som hänt i veckan,
körde fast 4 ggr i måndags, volvon är inte alltid bra tydligen. -.-
Nördar en ny serie, accidentally on purpose. Kinda awesome!
Har förälskat mig i mini daims(?) looove it!
 och jobjobjob.

Nu ska ja kika min serie o käka diam.
Awesoome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0