Back to school.

Onsdag idag, klev upp kl 9 för att seedan åka in till stan och skaffa mig en ny hair cut. Det blev typ likadant som sist,nästan.Lägger kanske in nån bild sen. Efter det hade jag tänkt att ta bussen direkt hem, eftersom att det regnade orkade jag inte vara kvar på stan, men med min tur så var det ju klart att jag missade bussen. Gick omkring en stund på stan i väntan på nästa buss,gick förbi skopunkten för att köpa skorna jag såg igår. Svarta typ läder stövletter. skitsnygga! men dom kostade tydligen 40 kr mer än vad jag trodde så jag hade inte råd att köpa dom,köpte en knallgul T-shirt på BikBok istället.
Tänk, det här är sista veckan kvar av sommalovet. Om bara 4 dagar så börjar vi skolan igen,fast den här gången blir det visserligen en helt annan skola. Det ska ändå bli kul, att få träffa massa nya människor osv. Kommer dock sakna vissa sjukt mycket! Får hoppas att vi lyckas hålla kontakten.
Är hos Nicklas nu,ska nog sova här ikvl. Han den tråkiga jäveln ligger och sover nu, tror jag ska joina honom. Är sjukt trött. Jutja jag måste klippa honom ikvl,hade tydligen lovar det.Guud vad jobbigt det kändes, förstår inte ens varför han vill att jag ska klippa honom,han borde gå till någon som kan sånt där tycker jag.
Jag är hungrig,jag vill ha mat. Måste äta. Jag åt kycklingsallad till middag idag. Det var sjuukt gott.
Åh vad gott det skulle vara med kycklingsallad nu! eller glass, med choklad sås. Eller sånna där varma hallon. Mums!
Jag vill ha mat. Jag vill ha Clara. Åh vad jag saknar Clara! Jag kommer inte hinna träffa hon nå mer innan skolan börjar,hon kommer typ hem när vi har börjar ju. Bajs. Jag saknar Frida med, fastän jag var med hon igår.
Nej nu ska jag gå och jävlas lite med Nicklas tror jag. hoppas inte gullrumpan blir alltför argsint bara.tihih.

Goodnight everybody!



I think i'm starting to fall in love with Nomy. <3
Got to love 'em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0