Frutty!

Äntligen fredag! Jag slapp följa med mor och far på kräftskiva hos Erikssons så jag Nettan och Frida ska ha en egen kräftskiva här hemma, det lär bli super nice! Nettan skulle komma hit lite tidigare så ska vi göra iordning kräftorna och så skulle vi kanske baka en paj. vi får väl se hur det går med det! Sedan ska Frida sova över här ikvl också!
Bodbyssarna ville också komma och vara med oss ikväll. Vi ser väl hur det blir med det. Hur som helst så kommer det nog bli grymt roligt ikvl!
Sedan på lördag så blir det nog att fara till stugan,ska på 50-års kalas på söndag. Kändes inte alls så roligt menmen vad ska man göra.
Förövrigt idag så har Nicklas försökt lära mig spela poker på fulltiltpoker.com, han försökte guida mig genom telefon hur jag skulle göra,kan säga att jag inte lyckades så bra med det i alla fall. Jag förstod typ ingenting! Men tack för att du försökte, du är allt söt du Nicklas.

Om bara några veckor så blir det att pierca naveln och ta hål i tragus! Längtar som fan,ska ta hål i tragus sammtidigt Clara & Frida. I can't wait!
Jag längtar tills jag blir 18 då ska jag tatuera mig!!

Nej nu måste det bli lite fart i mig. Har inte klätt på mig än och jag måste fara ner på ica och handla lite inför ikväll sedan måste jag hinna duscha och fixa till lite här hemma innan Frida och Nettan kommer.
Måste skynda mig!
Heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0