fuck you all goodnight

Jag är helt lost idag,lovar totalt borta. Har fan inte hängt med mycket alls idag. Har inte riktigt någon koll på dagarna heller verkar det som,trodde det var tisdag idag meen icket.
Igår var jag kvar på stan efter skolan. Träffade Albin,Frida, Clara och Emil sedan blev det frasses för middag.
Efter det blev det dans på balettakademin,Dancehall. Det var kul men väldigt jobbigt kan jag lova!
Imorgon blir det också balettakademin,House blir det då. Lär ju också vara väldigt jobbigt.

I helgen blir det jag ,Fridolf och Clara som ska både tälta och sova i husvagn hos Frida hela helgen,för hoppningsvis!
På fredag blire tältning coh kanske vara med folk bara sen lördag ska vi typ ha ultimata tjejkvällen,det lär bli nice. Vi behöver det allihopa.

Plötsligt blev allt väldigt jobbigt.

Måste försöka sova,ska upp 6 imorrn,lär ju vara som en död firre hela dagen.
Sleep tight, don't let the bugs bite.
God natt.


Jag saknar dig!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0