hey little girl on your way to class, loved by all 'cus she got that ass.

HejHej, Helgen blev rätt kul. På fredag var vi i bodbyn,byastugan det var bodbyssarna + Jag, Frida och Linn & även Linus och Larsson kom förbi lite senare och några andra en kort stund. Från början söög det,det var verkligen hur tråkigt som hellst alla låg typ och sov eller var och vandrade på annat håll, men sedan efter att några som kommit förbi dragit därifrån så började det bli lite drag i alla så det blev ändå roligt.Ska typ göras om nästa helg,jag MÅSTE vara hemma då!
För övrigt i helgen har jag inte gjort så mkt jag sov hos Nicklas hela helgen istället för hos Frida. Vi gjorde faktiskt inte så mycket låg typ i sängen hela dagarna och bara chillade, vi for och hälsa på dom på lanet ett tag men det var tråkigt och jag var bajs trött så vi drog hem och såg the boondock saints men somnade rätt fort, men inte fick man sova länge inte,nej för en Nicklas höll på och väcka en och jävlas med en hela tiden.
Idag, för att vara exakt så om 2 timmar såå ska jag på första besöket hos en sångpedagog, det är lite nervigt men känns ändå ganska kul. Hoppas bara inte att hon säger att jag är helt värdelös och att det inte ens är lönt att jag tar några lektioner. Det var mammas idé att jag skulle ta lektioner faktiskt. Jag vet itne ricktigt om jag tycker att det är nödvändigt,tror faktiskt inte att jag kommer sjunga så mkt mer än i duschen nu förtiden. Menmen, ändå lite kul känns det,att få veta om man faktiskt kan sjunga någorlunda lr inte. Efter jag har varit där blir det nog bara att vandra runt på stan,får se om Nicklas kommer in också.
Nu är Clara typ i Sicilien. Hon åkte kl 4 inatt. Jag vet itne riktigt hur många timmar det tar att åka dit menmen. Fan vad jag kommer att sakna hon!
Clara jag har haft sjukt kul med dig i sommar! No regrets!
Men nu måste jag skynda mig till bussen,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0