No regrets!

Så var det måndag igen.
Den här dagen har ändå varit ganska chill.Började dagen 10.30 med dans, körde typ mest lekar och "känn musiken" övningar. Efter det hade vi lunch och sedan 30 minuters turism sen ca 30 munuters rast och sedan fick vi våra datorer! Efter det blev det ner på stan och träffa brudarna,skulle igentligen ha träffat Albin också meen han kunde inte så det blev bara Clara och lilla Fridolf. Efter det hem till Fridolf och snacka ihop oss om språkresan! Verkar som att det bär av till Malta, är huur taggad som heslt!! Det kommer bli hur nice som helst. Hoppas bara vi lyckas skaffa jobb...

Ja nu ligger jag här i min säng och skriver,på min,bara min alldeles egna dator. Eller tjaa,den är ju min i tre års tid iallafall.
Jag ligger och ser på Sex and the city som är bäst i världen kanske,näst efter Clara och Frida dårå.
Jag är så jävla glad över att jag inte for till Piteå i sommras. Inget illa menat mot er andra bruds,men det är det att om jag hade följt med så hade jag fan aldrig blivit så bra kompis med Clara som jag är idag. Så.. No regrets! Clara du är ju typ bäst i världen,älskar dig och din kassa humor så jävulskt mkt! Har haft underbart roligt i sommar med dig! Du och Frida toppar det mesta!

Har svårt att släppa en grej,
Varför ska det vara så svårt att vara ärlig? Varför måste vissa alltid ljuga, är det verkligen så svårt att tala om hur det verkligen är? Visst hur svårt det är  beror ju ofta på vad saken gäller, men ändå fattar inte grejen. Varför ska det vara så jävla svårt att tala om hur det igentligen ligger till?! Sanningen brukar ju ändå krypa framm förr eller senare,visst?
Och speciellt om det är någon man borde kunna/ alltid har kunnat snacka med om allting. Känner man någon väldigt väl så förkänar personen att få veta sanningen,inte behöva bli förd bakom ljuset av någon jävla lögn. Det är så fel tycker jag. Man borde vaa ärlig då! Och om man är rädd för att såra någons känslor, säg sanningen ändå! Lögner gör ju bara ondare. Visst sanningen kanske svider ibland,men jag lovar,man kommer att komma över det.Tillslut..
Så tala sanning!!

Måste få sömn nu,
God natt.



Nomy - End of chapter two


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0