Piss väder!

Torsdag,fredag imorrn. Äntligen! Ska bli så jävla skönt med helg! Första veckan på gymnasiet nu, handels på Östra. Det har väl varit helt okej, vi har inte gjort så mkt drygt med all information och sånt dära,får datorerna på måndag. Weei!
Klassen verkar typ ändå helt okej,vet inte riktigt än vad jag tycker igentligen men det blir säkert bra, jag är fan osäker på om jag verkligen vill gå handels,det verkar skit tråkigt meen vem vet det kan ju bli bra ändå,måste ge det en chans iaf.

Jag är så jävla less på regnet! Kan det inte bara sluta regna,ge oss lite sool! Jag är typ i nån jävla svacka,allt känns bara drygt just nu,vill fan inte gå i skola,orkar inte! jag vill typ sova i flera veckor nu, är så sjukt trött,jag har så jävla svårt att sova på nätterna,fattar inte varför. Och har så jävla mkt och tänka på just nu,måste reda ut grejer osv.
Skönt att det äntligen snart är helg! Det blir nog kanske Bodbyn på fredag,var meningen att vi skulle fixa en överassknings fest för Clara men det blev ingen överasskning,någon försa sig. Vet inte om jag ska dricka,tror inte det. Sen på lördag blir det kasnke att käka på Döner sedan bio, sedan ska jag fan sova hela söndagen!
Förra helgen blev ändå rätt nice,fest hos mig på fredagen,först käkade vi kräftor sedan fick vi besök av en jävla massa männsiskor. Sedan var det tänkt att jag skulle till stugan men jag slapp så Frida sov hos mig hela helgen,på lördagen gjorde vi inte så mycket vi förgade håret båda två,jag rött igen och Frida typ brunt,det blev nice tycker jag,men vet inte om hon blev så nöjd. senare kom några av bodbyssarna förbi,vi följde med dom tillbaka till Bodbyn ett tag sedan drig vi hem och käkade popcorn och såg på 14 suger,det var mys.

Har typ ingentign att skriva nu,måste sova.
GodNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0