Söndag.

Söndag idag,jag hatar verkligen söndagar! Uuusch!

Igår var jag och Nicklas på bio, vi såg sex and the city. Den var underbart bra,tyckte jag iaf. Nicklas däremot tyckte den var rå tråkigt. Sedan gick vi runt lite på stan tills bussen gick, sedan var vi bara hos mig och såg tv ett tag.
Den här helgen har väl varit lite sisådär meen ändå rätt ok. Måndag imorrn,känns ju jävligt drygt med skola nu,orkar fan inte!
Ikväll blir det typ att vara med Linn. Det blir nog trevligt,det var ett jävla bra tag sedan sist. Får väl se vad vi hittar på,hon ville typ att jag skulle klippa hon men vi får väl se,jag har fan saknat hon bajs mkt!
Förövrigt så vet jag fan inte vad jag ska skriva mer,jag har typ skriv torka,allting står helt still i huvudet på mig,jag vet inte vad jag ska skriva. Det ända jag känner just nu är ilska,irritation och besvikelse.Men jag vet igentligen inte riktigt om jag har någon rättt att känna så.
Nej nu ska jag gå och duscha och sen träffa Liiinn!
Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0