Torsdag

Jahapp nu är det torsdag och jag har varit hemma i en vecka nu. Jag har typ varit med Clara och bodbyssarna hela veckan. Jag kommer att sakna Clara sjukt mycket nu när hon åker till sicilien! Jag kommer typ dö av längtan, Clara du får inte åka!!
I helgen ska jag kanske sova hos Frida,var tänkt hos en annan först men det gick typ inte så nu blir det nog Frida och det blir jätte great! På fredag så ska vi typ till Bodbyn. Vet inte om jag är så jätte sugen längre,det känns lite knas men det kan nog bli nice ändå. Sen på lördag lät det som att vi ska till umedalen (?) och träffa Alexanra och några av hennes kompisar. Så Helgen blir nog lyckad ändå, jag slipper följa med tills tugan och får tillbringa hela helgen med michellingumman!
Det var tänkt att jag Clara och Frida skulle fara och fika senare idag men eftersom att jag kom hem några timmar försent så får inte jag fara in till stan. Det sög ju men han ju iaf vara med Clara en sista gång innan hon åker.
Idag är en sån där jobbig dag,ni vet då ingenting känns rätt och man skulle kunna stanna kvar i sängen i flera dagar! det är en sån dag idag. Igentligen kanske inte något speciellt men ändå är allt bara drygt och jobbigt.
Ligger i sängen och lyssnar på Tracy Chapman - Talking about revulotion, hur bra som helst! Och jag skulle bara kunna ligga här tills jag ruttnar, det är så jävla skönt och jag orkar inte mig för att göra någonting heller.
Vissa dagar måste man helt enkelt bara vara.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0