2a advent

2a andvent idag, 2 veckor kvar tills jul. Jag har absolut ingen julkänsla alls nu, för 2 veckor sedan hade jag as mkt nu har jag ingenting. Jag brukar alltid tycka att tiden just innan jul brukar vara bäst, men nej inte i år. I år har det varit den värsta och värre blire bara känns det som. Och det känns som att den här julen inte alls kmr bli lika bra som förra, brukar faktiskt inte tycka om själva julafton så mycket,bara veckorna just innan, men förra julen var faktiskt riktigt bra. Ja jag hoppas iaf på en lyckad jul.



För övrigt så har andra advent bara varit allmänt kass. Helt kaotisk dag,bara bajs,nej jag hatar söndag,händer alltid något dåligt.
Jag som skulle gå och lägga mig tidigt,nej inte blev det så istl kmr jag inte kunna somna förän om ett par timmar. Jävla bajs,från och med nu ska jag sluta ta emot tel.samtal efter kl 10. Jag tror jag ska börja lyssna på papi,bara dåligt annars också kan man inte sova alls. Lär ju va zombie imorrn med. Inte bra. + Har en powerpoint redovisning imorrn,är inte på långa vägar klar. Inte heller så bra.
Fan orkar typ inte med skola imorrn,har ock slagit vad med emily, jenka,jossa m.f att vi ska både komma i tid och va på skolan alla dagar dom här 2 sista veckor som är kvar. Får väl se hur det går med det.


Ba braaaa.


Jag tvivlar starkt på det här,
Jag tvivlar starkt på oss,
Jag tvivlar starkt på att det kommer att funka,
Jag tvivlar starkt på allt.

I ain't got no hope anymore.


But...


I Love You 'Till The End.

Kommentarer
Postat av: Linn

TWILIGHT!

2008-12-08 @ 17:08:29
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0