dancing in the moonlight

Tisdag,försovde mig imorse missade turism provet,inte bra alls. Efter det orkade jag inte gå till skolan så drog in till stan gick omkring,gick till draggen för att hämta Nicklas nyckel,blev så jävla kallt så orkade inte va kvar på stan så gick hem till han o chilla tills han slutade. Ganska skönt, Han mormor är ganska söt,bjöd på fika medans ja var där, hehe.
Sen kom han hem typ vid 3 såg klart filmen jag satt och såg på,Waist Deep,rätt bra faktiskt. Sen drog jag ner på stan och träffade Nettisch.

Var på stan igår med Nicklish köpte lite julklappar osv. Köpte en as frään mössa,dden är iaf hur skön som hellst!
Jag får typ panik,måste köpa julklappar till massor men har ingen aning om vad jag ska köpa till vem,mami o papi är väl halvt avklarad iaf.


My beloved Mössaaaa! :D

As mysig!


I helgen vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, jag och Jennifer funderar på o dra ihop nå folk och gå och käka lr ngt,kanske d blir på fredag. Jobbar lördag och sen lördag kvl sku ja kanske vara med Nettisch så de blir nog nice.

Nu ska jag hoppa i duschen sen poppa popcorn och mysa framför tvn.
Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0