fucking fishiie

Har bajs tråkigt och är huur trött som helst,tro jag ska lägga mig tidigt ikvl också. Gick fan o la mig halv 11 igår vilket är väldigt tidigt för att vara jag,brukar typ aldrig somna före 2 annars. Har ändå varit hur trött som helst iag,typ garvat åt allt!

Har typ pratat med friolf hela kvällen. Helvete vad kassa vi är,

Fett snygga är vi också.


Imorrn slutar jag halv 12, pretty niiiiice! Ska typ chilla i Nicklas lägenhet tills han slutar lr tills Jennifäär kmr in till stan, då blire typ o följa jennifär hem kanske och sen kääka på Baaaalder med massa folk. Efter maten blire kanske bio lr ngt annat trevligt. Det blir nog awsooome!

Jobbar dock lörda och söndag,kändes jävligt drygt,börjar typ tidigt också.
Nån som vill hitta på ngt på lörda kvääälll?

Men nu ska jag äta popcorn o se klart medium såååå
Häääääääjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0