Let's go girls

Sitter och snackar med en överspeedad Linn och en överspeedad Friold på msn och lyssnar på Shania Twain - Man i feel like a woman. HAhah alltså helt sjukt vad dom är övertaggade,sj är jag mest ba trött men längtar som satan ändå,ni bruds får fan mig också jävligt taggad,det kommer bli huuuuur sweeet som helst!
Gymnasiefesten på x3m den 22a!  TAGGAT!


Ganska slapp dag idag för övrigt,skrattat bort hela datan morse,helvete vad fult vissa människor skrattar. Okej ska kanske int säga så mkt,men de är de var bara hemskt! Sen fika och kolla på Bounce Live filmen på dansen sen lunch hål & ruffriders och sen sova hela turismen! Awsoome!

Gick ner en snabbis på stan,skulle köpa ett par stövlar,dock inte de som jag hade tänkt från början eftersom de inte fanns i min storlek,men eftersom nadja är värsta mirakelkvinnan hittade hon självklart ett par i min strl så slapp jag köpa exakt likadana skor som Emily,nog för dom skorna också var sjuukt snygga.
Fast nu när jag väl har köpt dom så funderar jag på om ja ska behålla dom lr inte,dom är lite stora längst upp,har typ försmala vader,så d e aldrig några stövlar som passar,men aja får väl se. Nice vare iaf.
Lägger ut en bild lateeeeeeeeer!



                                 Underbarast


Kommentarer
Postat av: amanda

tack söttttis :]

2008-12-10 @ 10:51:16
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0