New Moon.

Är as glad just nu! Jag fick just pengar av Mami till andra boken i Twilight serien!
Jag slipper vänta tills efter juuuuul!!
Ska läsa ut, Om jag kunde drömma (för andra gången,) ikväll och sen ska jag gå och köpa När jag hör ljudet av din röst redan imorgon! Helt Awsooooome!

Nicklas, nu slapp du köpa den åt mig, fast du får gärna köpa tredje åt mig istället! (A).

Jag är helt såld på boken, jag vill också vara en vampyr,hade varit pretty nice.höhö.
Emily säger dock att andra boken inte alls är lika bra, förväntar mig faktiskt inte det heller,uppföljare är aldrig lika bra. Men tror ändå att den kommer vara rätt bra den med.
Det finns fyra böcker ur Twilight-serien. Dock bara 3 som är översatta till svenska än så länge,har inte den fjärde boken kommit ut på svenska innan ja läst ut tredje läre ju bli o köpa den på engelska ändå.
Det sägs även att Stephenie Meyer håller på att skriva en femte bok. Midnight sun, alltså Om jag kunde drömma fast skriven ur Edwards perspektiv i stället för Bellas. Hon har typ skrivit 12 kapitel men har nu skjutit up projektet på obestämd tid.

Men nu ska jag lägga mig o läsa och bara mysa med my beloved book.


                                               Tracy chapman




GoodNight everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0