Om jag kunde drömma.

Söndag.
Usch,jag hatar verkligen söndagar. Dom är alltid dåliga. Verkligen värsta dagen på hela veckan,oftast iaf.
Jag har försökt städa,det har tagit mig 4 timmar och är ändå inte klar än.
Har 2 redovisningar tills imorrn,ett prov och en inlämmnings uppgift, Har inte pluggat och är knappt klar med ngt av det.
Lär ju ska få sitta uppe hela natten.


Helgen har varit helt okej, mer än okej faktiskt.
I fredags var jag och J och såg på Twilight, tog 20.40 bussen hem. Mötte upp Sofia och Nettan och drog till grillstugan,satt där och ba myste, sen innan ja gick hem träffa ja Erik&Sonny ett tag utanför ug.

Twilight var en besvikelse för mig. Stor besvikelse.
Förmodligen eftersom jag läste boken före.

Den var väl inte dålig direkt, men dåligt gjord. Önskar att dom hade haft med fler scener från boken och vissa scener var helt annorlunda än i boken,vissa små detaljer som ändå gjorde en scen jävligt viktig. Och dom kastade om osv.
Nej för mig var Twilight inte alls som jag hoppats. Blev typ ba arg när jag såg den.
Fast ja ska ändå gå och se den igen tror jag,jag vill tycka att den är bättre än vad ja tycker nu, Inte dålig, bara okej. Men ändå helt fel.
Ni som sett filmen, ni MÅSTE läsa boken. Ni som inte sett filmen, läs boken efter ni sett filmen.
Boken ärr 1000 ggr bättre, det brukar oftast vara så.
Men jag måste dock erkänna att Linn hade rätt, Edward blev snygg när man sett filmen. Tyckte han var asful innan men efter ja läst boken o sett filmen så blev han riktigt snygg.
Eller inte direkt snygg. Han blev vacker.
Fast fortfarande mest som bilden av honom i mitt huvud.





Fast bara som rollen Edward Cullen.
Inte när han är med i massa intervjuer o skit.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0