Sounds of whisper.

Jag kom typ just hem, jag orkar inte skriva så mkt ikväll,skriver mera imorrn.. Jag är helt utmattad men ändå inte trött på något konstigt sätt. Jag är helt exalterad,upprymd eller,tjaa jag vet inte riktigt vad jag är. Jag är i extas.

Jag började läsa första boken ur Twilight- serien, Om jag kunde drömma, igår. Jag läste ut den idag.

Jag är kär. Jag är som besatt.

Det är helt sjukt, jag har redan börjar läsa om den. Emma och Josefine påstår att jag är galen,  sjukligt besatt av boken. Trots det så vet jag mycket väl att de kommer att bli lika mycket besatta som jag själv nu när även dom har börjat läsa. Båda två köpte boken idag, vi slutade ett,gick och letade boken,hittade den äntligen och gick osch satte och nere på Megazone och läste. Det måste ha sett ganska dumt ut. Ganska nördigt.
Jag vet att jag är som besatt,så fort jag får en chans så läser jag. När jag läser är det precis som om jag hamnar i trans eller något. Jag blir okontaktbar. Jag upslukas av boken och hamnar i en egen värld.



Jag vet att det förmodligen låter helt vrickat och bara idiotiskt men det är så det är. Läs boken och kom sedan och säg att ni inte förstår vad jag menar. Ni kommer att förstå.

Såg försessten filmen idag också,berättar min åsikt imorgon.

Nu måste jag sova,ska upp och jobba imorrn,
Har en känsla av att jag kommer att drömma om boken även inatt.

Mabbot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0